Verhuren

prijs is wat je betaalt, waarde is wat je krijgt

NBIS Contact Nieuws

Tel: 088 770 4400

4-Freedom

Waarom 4-Freedom

  • Eerlijk en transparant
  • Goede service
  • Gemak en zorgeloosheid
  • Goede woningen
  • Professioneel

U bent in het gedeelte

4-Freedom | Verhuur & Beheer

4-Freedom | Verhuur & Beheer

Voor u als verhuurder van woonruimte, bieden wij diverse oplossingen voor de verhuur en het beheer van uw vastgoed. U kunt bij ons het beheer uitbesteden van zowel kleinschalige als grote vastgoedprojecten. Wij verhuren en beheren huizen voor cliënten met één of een paar woningen maar ook grote vastgoedportefeuilles met tientallen panden en transformatieprojecten met honderden kamers of appartementen.

"Onze core business is jongerenhuisvesting. Beheer van kamers, studio's en
appartementen met een huurprijs tot 1.000 euro per maand per unit"


Vastgoedbeheer bestaat uit 3 onderdelen:

  • Commercieel beheer
  • Technisch beheer
  • Financieel-administratief beheer
Commercieel beheer

Onder commercieel beheer valt het (telkens opnieuw) verhuren van de woonruimten wanneer er een unit leeg komt. Kort samengevat:

  • Beginopname (en eindopname) van de verhuureenheid
  • Het plaatsen van fraaie advertenties om uw verhuureenheid goed te presenteren
  • Inplannen van afspraken met geïnteresseerde kandidaten
  • Doen van bezichtigingen met kandidaat-huurders
  • Verzamelen van een goed huurdersdossier
  • Het opmaken van huurcontracten die voldoen aan alle wettelijke vereisten
  • Sleuteloverdracht

Technisch beheer

Onder technisch beheer vallen alle technische zaken met betrekking tot het vastgoed welke doorlopend tijdens de verhuur aan de orde kunnen komen. Kort samengevat:

  • Het fungeren als aanspreekpunt voor huurders bij storingen en calamiteiten
  • Het registreren van elke melding en bewaken van de voortgang
  • Het in overleg met u als eigenaar laten uitvoeren van diverse onderhoudsklussen en controle hierop
  • Het beantwoorden van vragen van huurders
  • Opvragen van offertes voor klein en groot onderhoud
  • Het oplossen van verzekeringskwesties (ook communicatie met VvE's)
  • Het aanstellen van een 'Huismeester' (bij grotere projecten)

Financieel beheer

Onder financieel (administratief) beheer valt eigenlijk de 'boekhouding' van uw vastgoedproject. Met name de maandelijkse financiën en de bijkomende administratie ten aanzien van bijkomende leveringen, diensten en servicekosten. Kort samengevat:

  • Het maandelijks incasseren van de huren
  • Het controleren van de maandelijkse huurbetalingen
  • Debiteurenbewaking tot en met het zo nodig inschakelen van het incassobureau
  • Opstellen van financiële jaaroverzichten
  • Contact met uw huurders over alle zaken die met de huurbetaling te maken hebben
  • Jaarlijkse verrekening van servicekosten met huurders
  • Advies over diverse besparingsmogelijkheden en rendementsoptimalisatie

Wilt u vrijblijvend meer informatie? Vul dan het contactformulier in.